WELCOME
MASA
PKR LINKS

PKR JOHOR
PKR SELANGOR
PKR NEGERI SEMBILAN
PKR HULU SELANGOR
PKR KUANTAN
PKR SABAH
PKR SARAWAK
PKR WANITA
PKR VIDEO
FRIENDSTER ANUAR IBRAHIM
AMK GOMBAK
PEMUDA KEADILAN
PARTI ALTERNATIF
ANUAR IBRAHIM BLOG
SUARA KEADILAN

BLOG LINKS

TOK JANGGUT
M@RHAEN
BOIKOT PRU
AMIN ISKANDAR @ BLACK
MINDA KEMBARA
TRANUNGKITE.NET
KAMALUDDIN BLOG
WEBSITE LINKS

MALAYSIA TODAY
HARAKAH DAILY
DAP MALAYSIA
PARTI ISLAM SEMALAYSIA
Rafidah wajar disingkirkan
Wednesday, June 18, 2008
Kasihan Rafidah aziz. Dahulunya megah dikelilingi pengikut setia, kemana sahaja langkahnya pasti menjadi pujaan dan diberi penghormatan sebagai Ketua Wanita UMNO dan Menteri Kabinet. Apa sahaja idea yang di sumbangkan pasti dianggap yang terbaik.Kini zaman Rafidah sudah di telan dek zaman, di telan dek kroni pak lah kerana Rafidah ‘dilahirkan’ pada era Tun Mahathir. Dia begitu setia bersama dalam Kabinet Tun. Sehingga mudahnya air mata politik palsunya menitis ketika Tun decide melepaskan jawatan Perdana Menteri.

Tetapi apabila Tun mengumumkan untuk melangkah keluar dari parti, dia kata Tun tidak setia, dia kutuk Tun, tetapi bila dia tidak di lantik menjadi menteri dia bising macam-macam. Ini lah Rafidah.

Sepatutnya Rafidah duduk rumah main dengan cucu, concentrate dengan bisnes yang dia sudah buat masa menjadi menteri. Umur pun sudah lanjut, tinggal tunggu mati , habiskan lah masa dengan beribadat. Bukan menyalak sana sini.

Lintah pun akan jatuh sendiri bila sudah kenyang, rafidah sudah kenyang, tapi masih tamak menghisap darah.

Sudah tiba masanya Wanita UMNO perlukan perubahan selepas beberapa lama Rafidah menerajuinya. Rafidah sudah jumud. selagi kuda tua memimpin parti, selagi itu Wanita UMNO tidak relevan pada generasi muda.

Rafidah mesti melepaskan jawatan yang di sandangnya dengan rela hati kerana pemikiran Rafidah adalah pemikiran tua. Jika Rafidah ikhlas untuk melihat wanita UMNO melangkah jauh ke hadapan, dia mesti pastikan Wanita muda yang memimpin Wanita menyuntik idea baru yang bersesuaian dengan pemikiran generasi kini.

Jika ahli wanita perlukan perubahan untuk melihat Wanita UMNO melangkah lebih maju, Saya cabar ahli Wanita UMNO yang pernah dikayakan oleh Rafidah untuk bertanding menentang rafidah
posted by Parti Keadilan Rakyat @ 12:23 AM  
1 Comments:
  • At September 17, 2008 at 7:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    apa crita..???? nik aziz yang dah tua nak mampus tu ko xnak suruh rehat plak???? dah brapa kali masuk IJN..??? dia pun patut duk umah cicit yang jaga dia...

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Parti Keadilan Rakyat
Home: Bumi, Malaysia, Uruguay
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
CHATTING

Tagboard by Tag-Board.Org
Name:

URL or Email:

Message [Smilies]:

Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER

© 2006 KeADILAN Rakyat .Template by Isnaini Dot Com